"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/06/03

evil dead

balszerencsémre gyakorlásból hazafelé belefutottam az éjszakás műszakba induló zombikba. biztosan nagyon rossz ez, hallottam is a gondolatokat: "na ez a szopó itt bringázgat, én meg megyek péntek este melózni.", de akkor is köcsögség feltartani az embert és ívelten fosni a fejére...
egyébként ez minden birkára vonatkozik, amelyik nem lát a nagyra hízott egójától.
fassszom, két nap fejfájás után csökken a tolerancia nevű tulajdonságom, és a mentődobást is folyton elbaszom emberek ellen.

hamarosan meglesz a májusi wan2 sztónermelléklete, hála childeharoldnak! köszi! *ölel*

meg akartam osztani még vmi magvasat, de tökig elfelejtettem mire ide jutottam... és nem, az ember nem csak lényegtelen dolgokat felejt el.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal