"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/06/03

six-six-six, the number of the beast

...csak hogy az iron maiden-től idézzek, de mondhatnám azt is, hogy if you're 5-5-5, then i'm 6-6-6.
nyitottam ma egy folyószámlát és az utolsó 3 számjegy a 666. akkor most már végleg a sátán szolgája vagyok?

tennap melóztam először, fasza volt, még ha hatra is értem haza, vmi ilyest csinálok szívesen. elröppent a nap egy pillanat alatt.

akit tud szerezni nekem májusi wan2 magazint az fasza gyerek és szeretni fogom, mer állítólag van benne egy 16 oldalas stonercikk.

üzenet az összes olyan dc-zőnek, aki kiveszi a file-okat a megosztásából, vagy kilép, ha vki tölteni akar tőle: BASSZÁTOK MEG A KURVA ANYÁTOKAT!
remélem a bsa a seggetekbe dugja a gépeteket perifériákkal együtt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal