"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/05/30

egy kalandos nap lezárása

este elmentem haverozni, itt volt egy régen látott testvér, bang-eztünk, de nem dumáltunk szinte semmit, mintha tennap is találkoztunk volna, pedig nem. ez részben jó érzés volt, viszont kurvára semmi aktuális infóm nincs róla.
nade! odaértem, oculusdei az arcomba tolt egy half-life 2-t, én meg keserűen mondtam neki: nyald meg bazmeg, nem érdekel a szarod, utállak!
erre ő vigyorogva: tiéd te hülye!
én: persze, tod kit szopassá!
ő: tiééééd! vedd má el!
én: najóvanbazmeghaggyábékén...
arra gondoltam, hogy milyen kis genyó, hogy megveszi és bír cs-ezni otthonról, és még ily módon szivat is vele.
és nem basszameg, nekem is megvette! beszarok-behugyozok... :DDD látni kellett volna az arcokat. :D még lm testvér is megingott és elgondolkodott rajta, hogy előfizet vmi netelérésre. :D
megborultunk. :D
mosmeg kész a telepítés, úhogy futok lőni, mindenkinek jó éjet, émmeg úccse tok alunni a fegyverropogástól. :D

1 megjegyzés:

Blogger - írta...

bakker, akkor majd játszunk valamit együtt rajta? :)

09:06

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal