"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/05/05

csütörtököt mondok

ma fordítottam meg olvastam.
egyre többet van könyv a kezemben megint, és ez faszányos. köszi testvérek! megmentettetek!

meglátogatott ma sax, ő volt az, aki segített nekem eleinte a dobolásban, és rávezetett egy-két dologra. kicsit furcsa volt, hogy ma délután én magyaráztam neki elméleti dolgokat.

este kimentünk próbálni, és összeraktuk az egyik saját nótánkat végre, van már eleje és vége is, bár amint hazajöttem, egyből eszembe jutott vmi, amit máshogy kellene csinálni.
nekimentünk az egyik nem saját számnak is, de mocsokszar volt. állandóan elbasztam, aztán dühömben eldobtam a verőket. :D végül azért rájöttem mit rontok el, és utoljára már disznón szólt. van benne egy rövid kis pergetés, amit nem váltott kézzel ütöttem vmiért, emiatt jobb kézre lett vége, és a jobb kezem nem ért oda a pergőről a beütő tányérra, és így csúszott az egész egy hanggal. nagy balfaszság, rutintalanság, de javítottam.

húú, az anyám jól kitolt velem! elhatároztam, hogy ma már nem falok semmit, erre nem a kedvencemet főzte?

2 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

Perdido büntet. Elkezdted már? V-tesónak nagyot fejlődhetett a szókincse tőle. ;D

15:53

 
Anonymous Névtelen írta...

seus idiotas,nem sabem iskrever direitu!!!

02:46

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal