"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/06/01

keddszerda

kedd délelőtt fordítás, cset, csé megbeszélés, miazmás...
délután bp, 14.10-es busz, mer ütköztem kalács barátommal. a busz remek volt, volt hely, légkondi, ezek azok a körülmények, amikért hajlandó vagyok pofatorzulás nélkül kicsengetni a pézt.
kalács király etnies sapkát vett, és egyébként úgy nézett volna ki, mint egy brooklyn-i hc arc, csak az a baj, hogy nincs kigyúrva. :D
elég fasza helyen lakik, igaz csak egy szoba, de jó nagy, és ahhoz képest, hogy 4 faszi lakik az albérletben meglepően tiszta és rendezett.
elvittem kalácsot a mesteremhez, nem messze lakik a dobsulitól, ahol jbb és jjb kézrenddel alkottunk filleket, plusz emeltünk lábcintányért, ánglius becenevén peasoup, ami a cin hangja, ha kiejted.
cimborámnak tetszett és irigyelt is.
este cséztünk oculusdei testvérrel, halomra lőttünk mindenkit, minket meg mindenki egy még nagyobba... azér jó volt.

ma bementem a munkaügyi központba, szereztem alkalmi munkavállalói könyvet, mer oculusdei beszervezett a melóhelyére helyettesítőembernek. respect.

délután gyakorlás, fasza volt, meglepő, hogy milyen könnyedén jönnek lábon a tizenhatodok. örültem magamnak megint. :D obolni jó, csak ajánlani tudom mindenkinek.

garázsolás után csé megint, ezúttal wyvernnel, csés nevén pain4u-val. kemény az ember. azér én is lőttem csúnyát, de még mindig kapkodok.
ja meg klánt is alapítunk, mondjuk még kevesen vagyunk, de mi leszünk a machineghoulz. :D félelmetes élőholt, érzelemnélküli gyilkológépek.

beszéltem nemrég egy kedves ismerőssel, akivel már rég. ez senkit nem érdekel, de nekem tök jó. :D

húú, remélem nem felejtettem el semmit. :D
ja de! holnap megyek biztonságtechnikai oktatásra, utána már melózhatok akármikor. remek.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal