"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/05/25

come and get some o' this

tennap megint megdícsért a mesterem, vigyorogtam tőle, mint egy hülye. való igaz, 2 óra kellett mindössze a váltottkezes tizenhatodok pergővariációinak (akit érdekel annak szívesen elmagyarázom mi az :D ) 46 gyakorlatához. remek.
jó ideje megint azzal a busszal járok fel, ami a 7-esen megy, vagyis velence, tárnok, diósd, érd, ilyes. siófokról érkezik fehérvárra, majdnem mindig üres, de a sok birka egymást lökdösi felszállás közben. :DD szánalmasak. azt viszont rühellem, amikor vki a külső ülésre (vagy belső, eléggé nézőpont kérdése, de arra gondolok, ami nem az ablak mellett van) ül le, és baszik beljebb menni, pedig látja, hogy tele a busz, néhány faszkalap meg középen áll, mer vagy birka szólni, hogy leülne, vagy felbassza magát, mint én, és nem hajlandó szóba állni az ilyen köcsögökkel.
szokott utazni ezzel a busszal egy keselyűtekintetű kövér öregasszony, aki tegnap erős sajtszagot árasztott. de nem ez a lényeg, ez a nőci láthatóan utál osztozni az üléspáron embertársaival, és ragadozószemekkel vadássza a zsíros helyeket felszállás után. namost tennap kénytelen volt leülni egy másik nő mellé, de a következő megállónál, asszem velence közepin, leszállt csomó ember, felszabadult néhány üléspár, és miközben az emberek sorjáztak le a buszról már látni lehetett, hogy csak a rajtpisztolyra vár. nem számít ám, hogy néhány az előbb említett faszkalapok közül még áll, neeeem, neki nem jó az a hely, ami jutott, olyan kell, ahol egyedül ülhet. na mondom, bazdmeg nyanya, nem fogod elorozni előlem azt a kibaszott ülést, kivártam az utolsó pillanatig, és simán beosontam előtte oda, amit kinéze magának. végül a sikerélményemet beárnyékolta, hogy előttem is felszabadult két ülés, és beült oda, mellém meg bevágódott egy idősebb úr, festékfoltos kézzel, de észrevehetően kényszermegoldást választott ezzel. nem szeretnek mellém ülni az idősebb emberek, mer huligánnak nézek ki, és ez az ő értékrendjüktől eléggé távol áll.
na a lényeg: zenét hallgattam, egy apró, henger alakú mp3 lejátszó segítégével, már akkor amikor leült mellém. mintha megköszönte volna a helyet, de mogorván elfordultam, melegem volt, mint a picsa, a sajtszagú öregasszony előttem ült, semmi kedvem nem volt szólni hozzá egy szót is. később csörgött a telefonom, beszéltem az anyámmal, majd miután letettem, az ember megkérdezte, hogy az a henger az egy mp3 lejátszó-e? a lényeg, hogy kifaggatott róla, megkérdezte mekkora, hogy lehet feltölteni, meg ilyes. asszem megleptem vele, hogy a zord külső mögött jólnevelt fiatalember lakozik, rám meg biztos nyugtató hatással volt az anyám hangja. :D
hazafelé még melegebb volt a buszon, nem ment a légkondi plusz szar, elhasznált levegővel volt tele. viszont ült mellettem (pontosabban beültem mellé) egy 30-35 közötti minikosztümöt viselő nőci. leszállás előtt kedves hangon, mosolyogva megkért, hogy engedjem ki, de mondtam neki, hogy én is leszállok. hogy mi ebben a pár sorban a csattanó? beszéltem élő nővel bazeg!!! :DDD

az anyám tennap este volt mr vizsgálaton, és nem tűnik túl biztatónak az eredmény. shitfuck.

ááá, a mesterem vett új dobot, egy pearl export exr-t, prism blue színben. sztem nagyon szép.

húú, éjjel felfedeztem a photoshop újabb lehetőégeit, egyre jobban belemélyedek, nagyon frankó. köszönet whoisnot testvérnek a segítségért. szólíthatlak mesternek, mester? :D fúú, de ocsmány seggnyaló vagyok...

múlt héten egy fiatal, széles vigyorú nőci használt, kidobásra ítélt ruhákat gyűjtött a házban, én meg kapásból rávágtam, hogy nincs, de aztán rájöttem, hogy az anyám eltett néhányat az egyik szekrénybe, szét is túrtam őket, ne persze nem szaladtam a nő után velük. ellenben megtaláltam egy régi kedvenc pólómat, amiről kiderült később, hogy törlőrongynak készült. na nem, mondtam én a sarkamra állva, ugyanis ez egy house of pain póló! kopott, kifakult, akárcsak a cypress hill pólóm, na de mégis. itthon remek. kicsit ugyan kezelésbe kellett vennem, mer vagy 10-12 éve vettem, és hát soha nem voltam aprócska, de akkor azért még nem voltam ekkora dög, mint most, és muszáj volt némi nyers erőt bevetve alakítani a hosszán és a szélességén. yo!

délelőtt rendet raktam az asztalom körül, mer már kezdett zavarni. plusz felköltöztettem a gépet az asztal tetejére, mer a padlón nagyon porosodott. asztakurva, mennyi rohadék pormacska lapult a sarokban!

végezetül:

boom sha lock lock boom
all right now
boom sha lock lock boom
a little louder
boom sha lock lock boom
everybody
boom sha lock lock boom
all right now

ehhe. peace.

1 megjegyzés:

Blogger - írta...

"szólíthatlak mesternek, mester?"

:D

hát persze, ifjú tanítványom... már régóta figyelemmel kísérem a pályafutásod...

:D

16:43

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal