"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/05/21

önreklám meg ilyes

ehh. több, mint két hete szartam írni bármit is, pedig történt egy s más, amik örömet okoztak, és amikre már csak homályosan emlékszem. :D
a teljesség igénye nélkül: alkottunk saját nótákat, megdícsért a mesterem, léptem még egyet a dobolásban, többet találkozom/beszélek a volt párommal, fordítok, sokat olvasok, bicajozom. na kábé...
ahh! olvasásról jut eszembe! bejelentem a nagyközönség előtt is, hogy azt a beteglelkű, george r. r. martin nevű írót, aki elkövette a tűz és jég dala sorozatot, egyre jobban gyűlölöm, ahogy közeledek a kardok viharának végéhez.

épp cathedral-t hallgatok, ami olyan muzsika, hogy egyrészt az énekest nem kellett volna mikrofonközelbe engedni, másrészt néhány helyen kibaszott szar, de sokszor meg olyan súlykó riffeket tolnak, hogy lemegy a fejem... félnehéz mázsálás ugye.

bejelentem azt is, hogy ismét kint van a világhálón a régi fordításom (tudom szánalmas, hogy még mindig ebből élek...), ezúttal 3.5-ösítve, pdf formátumban, kijavítva. ehun a link, mer tom, hogy meg akarjátok nézni.

jah! majdnem kimaradt, hogy múlt héten meg halódtam ám! beettem egy zsák lógyócceret. mármint nem azér halódtam, azt már azért szedtem, hogy ne halódjak. szal volt egy ocsmány mandulagyulladásom, ami még az én szép nagy, és életerős testemet is leverte a lábáról, bizony. de nem kell aggódni, meg jobbulást!-lapot küldeni, már meggyógyultam.

asszem az elkövetkezendő 3 hétben szét fogok feszülni, mer nem zenélünk. már ez a hét is úgy ment el. ellenben jó soka gyakorolok, ami remek. tanulgatok duplázni is, az egy frankó dolog, csak rohadtul fárasztó.

lúzer koma vett egy randall erősítőt. asztakurva hogy szól! nem hallottam a pergőmet, mai pedig baszott hangos. büntetős cucc. '77-es. jó vétel volt.

hámmost akkor ennyi...

holnap örszdón és basztam elolvasni a könyvből a karakteremre vonatkozó részt. megvan az éjszakai programom.

2 megjegyzés:

Blogger rosseb írta...

szép a blog. meglehetősen tetszetős.

16:25

 
Anonymous Névtelen írta...

ahogy téged ismerlek, megint kb. 2-3 hétig baszol írni, de akkor harapok :))))

22:37

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal