"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/09/09

at last

hihetetlen, de ma 9.15-kor már rajta volt a bérem a számlámon. ez igen.
el is mentem gyorsan költeni (majdnem a felét hazaadtam). vettem oktatóanyagokat, css és dreamweaver mx könyvet, a flash-t egyelőre hanyagolom, rájöttem, hogy előbb meg kéne tanulnom tisztességesen megformázott tartalmú (css segítséggel) html-oldalakat készíteni.
a belváros felé menet szembejött velem egy volt középiskolai osztálytársam, már messziről észrevett (én is őt), és aztán látványosan másfelé nézett. ilyenek ezek a volt osztálytársak, biztos baszottul kedvelhettek. nem értem egyébként, azért 4 együtt töltött év után, még ha 10 év távlatából is, és még, ha nem is tartjuk a kapcsolatot, azt feltételezném, hogy legalább köszönőviszonyban vagyunk, de nem.
az elmúlt években összefutottam vele többször is, nem olyan nagyon messze lakunk egymástól, de sosem köszönt. sőt, jut eszembe, g-val a csajánál vásároltuk meg anno a nikecell-lemezeket, meg a hozzávaló szarokat, és amikor bejött a boltba, a leghalványabb felismerést sem mutatta.
na mindegy, nem veszteség, mert sosem szerettem az embert, mindenesetre érdekes dógok ezek.

megírtam az első saját kottámat. a kaktuszistenes zenekar egyik nótájának dobtémája. ne higgyétek, hogy az olyan egyszerű móka.

holnap próba, aki tud, jöjjön. brainoiz testvérre különösen vonatkozik ez, de vki kirángathatná egyszer lm-et is, mer mindig csak a szája jár, és valójában nem is érdekli sztem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal