"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/09/05

ántsz

jól beégettem magam a felügyelőnél néhány perce.
másodszor történt meg, hogy a csirkehúsban apró, fehér férgeket találtam. az első alkalommal csak egy falat után vettem észre, most azonnal szerencsére.
jól felbasztam magam, rámentem a telefonra, mondom most úgy behányom az interspar-t, mint a szart. el is mondtam mi van, a néni meg mondta, hogy, ha ezt sütés után tapasztaltam, akkor ez nálam történt. szte a hűtőben is kikelhettek ezek a szarok ennyi idő alatt.
a múltkor viszon még nem volt meleg, ergo legyek sem, szal nem értem. ja, és akkor rántottcsirkében voltak, ami hirtelen sül, vagyis lehetett kicsike esélyük a túlélésre. ehh, mittomén...
a néni mindenesetre megígérte, hogy a területért felelős kolléganője ránéz a dologra, de az interspar-ban nem szokott ilyen előfordulni. hm. olyan viszont igen, hogy a húsos meg a csemegepult belső felét az áru letakarása nélkül takarítják ilyen szórófejes szarral, hogy csöpög bele a citromillatú üvegtisztító kemikália.
a végeredmény:
- játszadozom a vegaság gondolatával.
- elment az étvágyam.
- legközelebb lehiggadok, mielőtt bármit tennék (bár nem támadtam le a nőcit, csak hirtelen felindulásból telefonáltam). ez némileg ugyan ellentmond a múltkori, béremmel kapcsolatos postnak, mer abban az esetben meg pont a düh volt az, ami segített elrendezni az ügyet.
ja, és a csirkehúst 2 órán át kell sütni a szalmonella miatt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal