"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/09/01

az ősz első napja

ma délelőtt ültem a gép előtt (hol máshol...?), és hirtelen beőrültem, rájöttem, hogy nekem ez szar, vmit csinálnom kell, muszáj mozognom.
bringára pattantam tehát, mentem egy jó nagy kört a városban, közben néhányszor megálltam fényképezni, a termést majd hamarosan bemutatom.

délutánra volt egy ütközet megbeszélve sax cimborámmal, aki annak idején rávezetett arra hogyan kell kettő-négyet jáccani úgy, hogy a jobb kezem ne húzza maga után a lábat.
manapság én tanítgatom elméletre, megnevezem neki a figurákat, amiket eddig is játszott, és persze mutatok neki sok újat is. mindez mókás, mert közel hét éve dobol.
ma sikerült is megfingatnom a kedden megtanult triolás fill-elemekkel.
dobolni jó, tudom ajánlani.

felhívott ma a srác, akitől a garázst béreljük, és közölte, hogy holnap ütköznünk kéne, mert szerzett szerelőt, aki felrakná a villanyórát. értesítést kapott ugyanis, hogy magas a fogyasztás, nem fér bele a keretbe, villanyóra kell. nagyon remélem, hogy nem vmi "jóakaró" próbálkozik efféle trükközéssel, aki szent feladatul jelölte ki magának, hogy minket távozásra bír.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal