"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/09/07

no smoking!

mielőtt nekiláttam gyakorolni, összesöpörtem a cigicsikkeket a garázsunk előtt. ez volt az első és egyben utolsó alkalom is.
innentől kezdve nincs csikkszéthajigálás, mindenki ügyesen gyűjtögeti vmibe, aztán elhelyezi a szemetesben.
se takarítani nem fogok, se szagolgatni az okádék dekkhalmot.
a dolog másik része az, hogy, ha vkit is meglátok a garázs ajtaján belül cigivel, azt páros lábbal fogom kirugdosni onnan (ez duplán vonatkozik a gyanúskék színű füstöt eregető cigire).

ma tök gyakoroltam volna, de annyi rohadék szúnyog van kint, hogy képtelenség megmaradni. 40 percet bírtam, és ezernyi csípés birtokosa vagyok.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal