"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/09/07

gumijancsi

egyre rosszabb a buszon a tolongás. most, hogy elkezdődött az iskola, ezren vannak rajta. az még hagyján, de mééééééér ül a busz mélyére a paraszt, amikor csak dinnyésig megy? lehet, hogy sokat lovagolok a témán, de ezt komolyan képtelen vagyok felfogni.
volt egy öregasszony tennap, mélyen kivágott felsőben. az rendben, hogy sportos/fiatalos az öltözködése, de ehhez azért már koros sztem, szal a helyében már a férje előtt sem mutatkoznék ilyen göncben. odabaszott a szépérzékemnek rendesen.
láttam viszont egy kiscsajszit remekséges manó-tetoválással a vállán. nem mertem megkérni, hogy mutassa meg az egészet, bár nagyon kíváncsi voltam. helyette bámultam, és erősen kívántam, hogy csússzon lejjebb a felső a jobb vállán, hogy láthassam végre, de nem.
az órámon volt két látogató, egy lány, meg egy kölyök.
még sosem doboltak ezelőtt, mint kiderült, sztem élvezték a műsort.
a lány nem zavartatta magát, beszélt, kérdezett. engem is meginterjúvolt, mikor mondtam neki, hogy több, mint egy éve járok, akkor mondta, hogy látszik/hallatszik. hát én ezt épp nem érzékeltem, mert 5-6 óra alvás után koordinációs jellegű gyakorlatokat játszani az nem veszélytelen, és sztem bénáztam.
a kölyök az anyjával jött, 13 körül lehetett, a haja már növésben, és megilletődötten nézett.
még megnézünk néhány latin ritmust és tulképp végeztem az első kottafüzettel. kérni fogok a mestertől egy értékelést az elmúlt 15 hónapról. ha esetleg olvassa ezt, akkor akár ezúton szeretném megkérni. köszönöm.
egyébként dolgozom a dobiskola honalpján, ha kész lesz megmutatom a nagyközönségnek is.

este lúzerkomával kitaláltuk, hogy kéne kinéznie a zenekar honlapjának, vadásztam is hozzá anyagokat. egyre egyértelműbb egyébként, hogy hamarosan bele kell másznom a keményebb dolgokba. javascript, flash...

éjszaka kellemes meglepetés ért, úhogy mára sem aludtam sokat.

ha akartok beteg dolgot látni, akkor nézzétek meg chris cunningham és aphex twin közös cuccát, a johnny rubber-t. különösen ajánlom whoisnot, brainoiz, és rosseb kollégáknak, ha esetleg még nem látták.

5 megjegyzés:

Blogger rosseb írta...

rosseb kolléga már látta, de azé' köszi. a zenék ajánlásával kapcsolatosan: miért nem raksz be egy blográdiót, hm? (http://www.radioblogclub.com/)

14:44

 
Blogger fat.man írta...

már gondolkoztam rajta. még nem jutottam el odáig, hogy utánanézzek.

14:52

 
Blogger - írta...

igen, a blográdió részedről szintén jó ötlet lenne, köszönjük, rosseb kolléga. a filmet whoisnot kolléga is látta már, de azért megintcsak köszönjük, és tényleg nagyon ott van. ellen-ajánlatként (bár már ajánlottam régebben is) tessék megtekinteni szépen a "the eel" c. művet itt:

http://www.colonelblimp.com/directors/dominichailstone/

az első a sorban. persze ér megnézni a többit is, meg a más rendezők műveit is...

15:15

 
Blogger brainoiz írta...

én viszont láttam :)

de akarom. ölég beteg, ha jól hallottam.

16:49

 
Blogger brainoiz írta...

mondom: _nem_ láttam. argh.

16:50

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal