"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/08/31

muki bemutatkozik

szevasztok!
engem mukinak hívnak, 4 hónapos görénylány vagyok, az apám vadászgörény volt, az anyám meg mezei görény.


rács mögött élem a napjaimat, de ennek a bloggergyereknek az öccse meg az unokaöccse, akik a gazdáim, és egyébként jófej pasik, mindig adnak fasza tápot meg friss vizet.
azér jó ám nekem, mert, bár párosodni sosem fogok, meg időnként vmi állatorvosi rendelő nevű helyen belémbasznak egy jókora tűt, sokat játszom és ugrándozom az emberkölyökkel.
tettem be ide képet nektek magamról, ugye ari vagyok?

ezen kicsit komolykodós vagyok, de ilyen is kell néha.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal