"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/08/31

stresszt ide!

nem vagyok elég feszült, úhogy kell, hogy egész nap a telefonon lógjak és extrán megdolgozzak a kurva fizetésemért. céges ügymenet... bahh! nyugatról importált, tökéletesen működő, rugalmas rendszer. hogyne.
amellett, hogy azért jól esett dühtől remegő hangon megmondani a frankót, rohadtul nem hiányzik minden hónapban, hogy könyörögjek a nyomorult béremért...

délután keveregtem öcsémmel, elmentünk a fiáért, felmentem hozzájuk mukit fotózni, meg a djembe-ért. pénteken echnatnál unplugged buli lesz, akusztikus gitárral, afrikai dobbal, jókedvvel, piával.

triolákat gyakoroltam ma, muszáj ráfeküdnöm, most ott van gyengülés.
a tegnap megismert ismételhető fill-elemeket igyekeztem tökéletesíteni, és vmi nagyonjól szólnak. plusz nagy élmény volt viszonylag gyorsan körbejárni a dobokon úgy, hogy nem csak balfasz dörömbölés szól.

a mocsokrokk mellett új rovatot kezdek, ld. következő post.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal