"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/08/31

na

hát ez is megvolt. semmi különös nem történt, a szokott tolakodás, zsúfoltság, sajtszagú öregasszonyok, kövér, izzadó faszik, zaj, hőbörgés. ellensúlyozandó acid king-et hallgattam, meg átrágtam magam a fuji használati utasításán. ezzel nagyjából oda is értem a bocskai útra.

csináltam fotókat a mesternél, ehun:

az előtérben gyakorolhatok ügyesen gumilapos cuccon míg várok a soromra. szoktam, bár mostanság elhanyagoltam kissé, mert viszonylag nehéz rajta cintányérnyitást kivitelezni.


itt meg a baloldali dob színesben, egy prism blue pearl export exr.
a jobboldalin játszom én. pontosabban sokszor csak a paródiáját művelem.
biztosan voltatok már úgy, hogy a testetek nem engedelmeskedett a parancsnak, illetve az agy képtelen volt összekoordinálni a mozdulatokat. a klasszikus ugye kölyökkorunkból: a tenyereddel ütögesd a fejed tetejét, miközben a hasadon a másikkal körözöl. na ilyen a kezdőnek dobolni, csak mondjuk még topogj mindkét lábaddal felváltva. na jó, elég az egyikkel is.
a kurvanagy titok a gyakorlás és a türelem.
ez utóbbiból a mesteremnek van egy zsákkal, köszönet érte.

más: megint kezdek eljutni arra a szintre, hogy tudatosan gyúrnom kell arra, hogy jól érezzem magam a bőrömben. fasza kis flash, régóta nem járt már erre. és most se látom szívesen.
basszameg, hol van a társam?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal