"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/09/13

cssdm

tanultam ma szorgalmasan a css-t, remek dolog ez.

este jammeltünk egy óriásit a popos felállással, kár, hogy csak egy gitár volt, de azért így is élveztük.
funky és pszichedélia rulez!
az énekesnőnkkel, d-val meg asszem megfogtuk az isten lábát. jó hangja van, csinos, tud angolul, és belefolyik ő is a jammalésbe(!).
ó, igen.

kéne vmi meló. itt állok állás nélkül.

7 megjegyzés:

Blogger - írta...

hahó!
csak úgy szólnék, hogy a cégnél munkatársaim épp most dícsérték meg a blogodat, hogy milyen pofásan egyénin néz ki. :D (látták, hogy épp olvasom...) szóval csak így tovább!
bestem,

11:12

 
Blogger fat.man írta...

ahh! :)))
köszönöm, igyekszem.

12:56

 
Blogger fat.man írta...

felvennék én, megmutatnám, de egyelőre nincs mivel. de úgyis szólok, ha lesz vmi hallgatható. ;)

21:39

 
Blogger brainoiz írta...

én tudom, hogy schizót csak az énekesnő érdekli. :) ha lesz hang, én is belehallgatnék a zenétekbe, milyenek vagytok, ha nem stonerkedtek.

10:22

 
Blogger brainoiz írta...

én tudom, hogy schizót csak az énekesnő érdekli. :) ha lesz hang, én is belehallgatnék a zenétekbe, milyenek vagytok, ha nem stonerkedtek.

10:22

 
Blogger fat.man írta...

na csak nem hozzányúlni! a miénk!
:DD
így is sikerült már néhány elszállást produkálnunk! :D

13:02

 
Blogger fat.man írta...

:DD
egyelőre semmi. bár kamerát tok szerezni asszem.

00:04

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal