"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/09/11

azoknak, akik ott voltak

itt ülök a gép előtt, hajnali 4 felé közeledve, ropit(!) zabálva, félrészegen.
ilyen is van.
ezeket hallottam ma éjjel:
- nils holgersson felnőtt, és rájött, hogy a vadlúd finom.
- hozzámérsz, lehánylak!
én jól éreztem magam testvérek, kösz.
ja, és most is elnézést, ha tapló voltam. az ital beszélt belőlem.

3 megjegyzés:

Blogger brainoiz írta...

szóval a ropiéhség elmúlt, örvendek.

kellemes volt, jah!

16:30

 
Anonymous Névtelen írta...

Akkor csak osszejott. (a ropi) Pedig istenemre akartam meg vinni, csak bealudtam. Majd legkozelebb. :) Tenyleg jo volt. Orultem.
Schizo

19:10

 
Blogger rosseb írta...

úgyszintén

12:13

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal