"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/08/24

mai benyomásadag

lefeküdtem éjjel korán, merhogy aludjam má ki magam, tízig szunnyadtam, erre fejfájással ébredtem.

délután megnéztem az utolsó szamurájt, ami nekem bejövős. most is, ahogy anno a moziban, elindított bennem egy gondolatfolyamot.
kicsit a hatása alatt is maradtam egész nap.

ha már film: beszereztem a jóöreg alap vesztern filmeket. egy maréknyi dollárért, pár dollárral többért, buth cassidy és sundance kölyök, volt egyszer egy vadnyugat, stb.

este ütköztem lm-mel, jót dumáltunk, a kutyája meg evett fekáliát.

kimentem gyakorolni, jó szarul ment, hamar hazamentem csalódottan.
odafelé találkoztam egy volt középiskolai osztálytársnőmmel, pontosabban csak jött szembe velem az utcán egy másik lánnyal, már épp köszöntem volna, amikor félrefordította a fejét. hát akkor fakk.
hazafelé a mekdánelc mellett mentem el, és bazzeg, ott térített vki egy mikrofonba kiabálva. kemény.

2 megjegyzés:

Blogger rosseb írta...

nem láttad véletlenül, ki volt az?

10:28

 
Blogger OculusDei írta...

filmeket nekem is. most. na, jó! később is jó...

10:40

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal