"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/08/21

szombat

nemistommá délelőtt micsináltam... ja, de. jáctam fot:bos-t. de közben majd megfeszültem.

lúzer 13.00-ra ígérte magát, echnat szokásos kényelmes tempójában készült, úhogy még vártunk is rá, igaz, hogy utána meg ők rám.
elég későn kezdtünk tennap, de nagyon fasza, tömör és termékeny próbánk volt. meg végre vettünk fel némi anyagot, jó nagy fos lett, de legalább megmaradnak a témák.
jó kis hangulat volt, kilátogatott rosseb, nőcivel, húggal. később sz is kijött, aki uúgy meglepett, mint korábban d, aki a popos felállásunk énekesnője. látott minket, amikor kifelé tartottunk, és később lejött utánunk, émmeg örültem a látásának, amúgyis megbeszéltük már, hogy eccer még megnéz minket. teccett neki a mocsokrokk, amire nem igazán számítottam, tekintve, hogy leginkább acid jazz-t hallgat. és jól esett a gondoskodása.

próba után lúzer és rosseb társaságában gyalog mentem haza, jót konverzáltunk közben.
otthon belehallgattam a szar felvételekbe, felhívtam wolandot, aki még pénteken szólt, hogy menjek hozzá inni, utána west-be karaoke buliba.
hát úgy voltam, hogy kihagyom, de végül elmentem, mert kedvelem a menyasszonya és az ő társaságát, de west-be vhogy nem akartam menni. végül mentem.
még sosem voltam karaoke buliban, de sztem nem is megyek többet. néhány ember nagyon gáz volt. akadt viszont egy srác, aki sztem nem jó arányban kapta a női hormonokat, ellenben simán elénekelte michael jackson billy jean című nótáját.
basszameg, majdnem vadásztunk ott még egy énekesnőt! volt az a női zenekar, az volt a nevük, hogy 4 non blondes, és volt egy slágerük, aminek nem jut eszembe a címe. mindegy, ezt a nótát énekelte egy lány, frankón mély hangon, wolanddal felkaptuk a fejünket, és 2 mp alatt megdumáltuk, hogy befűzzük a nőcit, ha végzett.
el is kaptuk, leszólítottuk, és elkezdett ángliusul beszélni. néztünk, hogy most miafaszvan. kiderült, hogy angol, csak 10 napot van itt a faterjánál, aki itt dolgozik. buktuk.

félháromra értem haza, vetkőzés, döglés, nyugtalan alvás. baszott sokat álmodtam, és nagyon élénken megmaradt. vmi súlyosan hiányzik nekem, az bizonyos.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal