"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/09/27

pc-s játékok

most tudtam meg, hogy megjelent a dragonshard, az eberronon játszódó real-time stratégia.
az mondjuk vicces, hogy a hivatalos ataris honlapon május 23-i az utolsó bejegyzés.

kaptam eredeti fallout tactics - brotherhood of steel-t! ó, igen, mily régóta vágytam rá! köszönet oculusdeinek.

a fable - the lost chapters elsőre nagyon szimpatikus, tipikus lionhead-es külső, aranyos mesefigurák, nagyon jó hangok, és gyönyörű, rajzfilmszerű látvány. a tyúkokat pedig fel lehet rúgni.

vasárnap megvolt az első battlefield 2 war-om. a jcsr szarrá vert minket, de azért élveztem.

épp csak megízlelni sikerült ma a full spectrum warrior nevezetű taktikai játékot. fórumokon azt mondták, hogy EZ taktikai játék. meglátjuk, mindenesetre már a gyakorlófeladatok elején csorgott a nyálam, szal lesz ez még jobb is.

belenéztem a boiling point-road to hell című fps-be is. nagyon teccős dolgokat tettek bele, rpg-elemek, fejlődés, fáradás (néha aludni kell!), autózás, inventory, súlykorlát, működő/élő város...
a játék érdekessége, hogy a főszereplő, saul myers ex-katona (na igen) arca és hangja valójában arnold vosloo-é, aki ugye imhotepként rémítgette a népeket a múmia filmekben.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal