"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/09/23

elkezdődött

elkezdtük a (részleges) lakásfelújítást. ó, igen.
feszkó, káosz, por, kosz, taposózás, vödörbevizelés, festés, napokignemfürdés, csempézés, falburkolás a program.
mindjárt ugrok bele a melósgúnyámba és megyek csempét zúzni.
a végén meg majd úgyis elégedetten nézek fel a könyvből, a vécén ülve, hogy igen, megcsináltuk.

me délelőtt elkísértem g-t a vasútra, és hordárként funkcionáltam, uis edzőtáborba megy, és a 44 kilójához össze bírt állítani egy kábé 15 kilós pakkot.
felvittem a vonatra a cuccát, és ahogy mentünk kocsiról kocsira vmi ülőhelyet keresve, azon gondolkoztam, hogy a picsába van az, hogy létezik egy jogszabály miszerint a vonaton nem lehet bagózni, elméletileg nem is létezik dohányzó kocsi, ennek ellenére ezren cigiznek a vonaton ülve.
mer ugye a hamutálakat nem szerelték le, aminek következményeként a paraszt rágyújt.
belegondoltam abba is, hogy mondjuk utaznék a nőmhöz és dohányos faszi lennék, beülve a "dohányzó" kocsiba füstölnék én is, aztán amúgy bűzölögve beállítanék a szeretett asszonyhoz.
hogy bírtam én ezt vha???

a másik az, hogy az egyik kocsi vécéje olyan volt, mintha vki kívülről, mondjuk a túlsó sarokból próbált volna beleszarni, és miután ez nem sikerült, levizelte az egészet.
és még a kurva ajtót se csukta be maga után.

na, pufolok mindenkit, nemtom már kisebb kortyokban iszogatni a kávémat, úhogy megyek csempét bontani.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal