"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/09/22

néhány random cím

a fiam már az ultrahang képen hasonlít rám

gáspárék nyaraltak

julia roberts boldogan andalgott férjével

állandó fogyókúra az életem

vágó istván felszedett néhány kilót

végigmulatták a lakodalmukat

angelina valóban várandós pitt-től?

még szűz vagyok, de már szültem

a szuperpasi válaszol

vajon viselhette-e i. istván a szent koronát?

tényleg fogyaszt a keserű?

beteg gyerekek pénzéből akart költekezni

jude law megcsalt jegyese (sienna miller) orlando bloom karjaiba menekült

sean penn vigasztalja sienna millert

mit lát szépnek magán kiszel tünde?

megkerült kedvenc szörfdeszkája

valóban készen áll az új szerelemre?

galambos dorinát kedvese ápolja

fene jó a fenekem

vízparti cuccparti

férfias férfifaló

nyugi, szép leszel!

az én anyukám meg szingli!

4 megjegyzés:

Blogger fat.man írta...

:DD
vegyesvágott. blikk, story, best. effélék. :DD

20:11

 
Blogger brainoiz írta...

vazz, a férfias férfifaló és a vízparti cuccparti mindent visz

13:16

 
Anonymous Névtelen írta...

Ne olvass ilyesmit mert szétrohad az agyad.

Phantom

16:07

 
Blogger fat.man írta...

:D
nem olvastam, csak a címek közül szemezgettem.

16:34

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal