"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/08/17

fiktív

éjjel baszottnagy élményem volt. igaz, hogy félnégy után kerültem ágyba, de elégedett vigyorral a pofámon.
összecimbiztem gyaloglón d-vel (nyömic, aki azt mondja, hogy a csetelés gáz), aki egy jófej gyerkőc, 10 évvel fiatalabb nálam (nem mintha ez számítana, csak úgy infó), és frankót dumáltunk.
kiderült, hogy a bátyja egy stonerzenekar bőgőse, és nemrég vettek fel egy négyszámos demot. le is csaptam rá rögtön, dc izzít, nóták lehúz.
kétkedve pakoltam be winampba, de ahogy elindítottam néhány mp múlva már vigyorogva bólogattam.
szal szolnok rulez, kurvajól toljátok testvérek, lehetek a rajongótok?

2 megjegyzés:

Blogger fat.man írta...

hö?

18:44

 
Blogger OculusDei írta...

De mitől fiktív mindez?

21:33

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal