"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2007/02/04

pozitív változások

tök fura ez az egész. még mindig ezen pörgök, igen, hogy a fővárosba költöztem, de akik ismernek, tudják, hogy elég nagy lépést tettem, önmagamhoz képest legalábbis. persze ott van r., aki ugye ámerikai, és sokkal nagyobbat ugrott, de végül is mindkét eset ugyanarról szól.
a lényeg, hogy igen erősen rámfért már egy effajta változás mindenféle tekintetben, és büszke vagyok magamra, hogy meg mertem tenni.
az állóvíz, amiben eddig éltem, hirtelen felpezsdült.
érdekes a körülöttem zajló, velem történő események kettőssége. egyrészt még mindig nem tértem napirendre afelett, hogy rövid idő alatt szereztem munkát, olyat, amit szívesen csinálok, kurva jó helyen lakom, és most már zenélek is megint. a másik oldal pedig az, hogy olyan hamar hétköznapivá, megszokottá vált a munkába való járkálás, a közlekedés pesten, úgy egyáltalán az élet, amit nem gondoltam volna az elején.
összességében hamar beleszoktam a jóba.

zenélés. még fehérváron hirdettem gitárosügyben, hogy kicsit előredolgozzak, mire feljövök már szinte csak próbahelyet kelljen keresni. a basszer adott volt echnat személyében, és mikey volt a pesti gitáros, aki válaszolt a hirdetésemre, és akivel összecimboráztam.
a stoner vonalat ugyan még nem sikerült elindítani, de folyamatban van, és remélhetőleg egy-két héten belül összeáll most már.
addig is beszálltam mikey másik zenekarába, és mivel úgy néz ki beválok, végül két projektet viszek majd itt is.
a próbahelyünk a fehérvári garázshoz képest álom, van víz, vécé, és fűtés. nem mellesleg a melóhelyemtől öt perc kényelmes séta.

rpg-fronton is történt változás, diane sajnos kiszállt, jópár km (kilométer, nem kalandmester) választ el minket tőle, de majd egy év múlva akkor újra.
a többiekkel elkezdtünk ravenloft-ot játszani, és csatlakozott hozzánk a párom is végre. pure ravenloft, de régóta vágytam erre...

whoisnot neve áldott legyen, kaptam tőle (és egy, számomra (még) ismeretlen barátjától) tárhelyet, mégpedig nem is akárhol, amit most nem árulok el, mert nem tudom, hogy publikus-e, de ha kész lesz, akkor már reklámozom is.

jók ezek a label-ek, csak rá kéne már jönni hogyan kell kitenni őket oldalra.

Címkék: , , , ,

1 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

Template/Page Elements/Add a Page Element/Labels/Add To Blog

08:43

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal