"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/10/12

ha kedd, akkor pest...

...meg lófasz.

volt egy kölyök a buszon, aki szinte folyamatosan nyektette a telefonját, a hangokból ítélve vmi kártyjátékot játszott.
elképzeltem amint kedvesen rászólok, hogy legyen oly szíves és nyomja ki a hangot, mire ő tipikus vásottkölyök-vigyorral nemet mond, amire én úgy reagálok, hogy kiveszem a kezéből a telefont, kikapcsolom, és közlöm vele, hogy szóljon, amikor le akar szállni, akkor visszaadom.
az anyja a másik sorban ülve blikket olvasott.

a másik ilyen az a nyakát nyújtogató lány volt, aki azt leste, hogy hátul van-e ülőhely.
neki kedvem lett volna azt mondani, hogy gyere, átengedlek ám, hátul kong a busz az ürességtől, mi csak azért állunk itt a folyosó teljes hosszában, mert az sokkal jobb, mint letenni a seggünket.

hogy mi táplálja a mai érzelmeimet?
az a tény basszameg, hogy beláthatatlan ideig ma voltam utoljára a mesternél.
így jár az, akinek nincs melója, az extrákra nem jut.
nem kell sajnálni, én vagyok a balfasz.
enni szoktam, sőt vasárnaponként rántottcsirke van.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal