"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/05/02

ide vmi frappáns kellene, de ma nem működik...

vasárnap este leborotváltam a kéthetes szőrt a pofámról, részben legalábbis, mert egy penge kis pofaszakállra valót meghagytam. :D

este/éjszaka a zavaré volt a pálya, aki tudja miről beszélek, az érti, aki nem, az meg nem... :P
elég sima nap volt a mai, még mindig a szombat lecsengése zajlott, fordítottam, zenét hallgattam egész nap, többek közt honcho-t, gas giant-et, saint vitus-t, karma to burn-t, nebula-t. a saint vitus vmi baszott beteg cucc. és tudom, égő, de ma tudtam meg, hogy a born too late címet viselő album '86-os.

félhatkor kimentem gyakorolni, felütéses pergővariációkat gyakoroltam főleg, holnap azt folytatjuk a mesteremmel. gyenge vagyok még felütésekből sajnos, és a váltottkezes tizenhatodokra is rá kell feküdnöm.
a garázsban egyébként 6000 fok volt (globális felmelegedés), úhogy miután leszálltam a bringáról azt hittem melegem van, de nem, mert amikor beléptem a garázsba, akkor jöttem rá, hogy az még nem az volt.
elég jól ment, annyira nagyon, hogy előzetes elhatározásom ellenére végül 2 órát maradtam, az utolsó félórában a szombaton összehozott saját nóta kíséretét gyakoroltam és figuráztam/színeztem, aminek során rá kellett jönnöm, hogy megint léptem egyet felfelé a fejlődésben, úhogy gyorsan vállon is veregettem magam, és valszeg idióta módjára vigyorogtam is hozzá. ha nem lennék pocakos, akkor lehet rá is buktam volna a bránerre ott helyben, hogy igazán megdícsérjem magamat.
kint voltak az öcsémék is, kívánságára hip-hop alapot toltam kicsit, örült neki és bólogatott. :D
az unokaöcsém is zúzott kicsit, természetesen kicsi még augusztusban lesz 3 éves, de megfigyelhető, hogy bizonyos rendszer szerint üti meg a cineket és a dobokat, úhogy sztem ígéretes, és érdemes lenne foglalkozni majd vele.

dagaok megint basszameg. elcsúsztam. amit február óta leadtam, most megint visszaszedtem. el kéne zárni előlem mindent, ami nem tartozik a fogyis ételeim közé. akaraterő, a picsába, akaraterő! nem hagyhatsz cserben bazdmeg!

olvassátok az endlessdothu -t! mentsétek el a kedvencek közé.

hamarosan nálam is új linkek lesznek! brainoiztól nyúltam az ötletet. :D

4 megjegyzés:

Blogger brainoiz írta...

csak brainoiz még nem csinált semmit ez ügyben :)

off: persze pont a watch my dying nem hajlandó lejátszódni az egyik cédéről. shit. a másik cd okés lett. még nem hallgattam végig mindent, de súlyos. Thx.

10:33

 
Blogger fat.man írta...

akkor megelőztelek! :DDD pont most raktam ki őket.

küldd el mélben a listát, megírom újra...

12:57

 
Blogger rosseb írta...

te pénisz. a nikotin kb a heroinnal azonos szinttű függőséget okoz, ám te abbahagytad a dohányzást és most meg itt sír-rí a szád széle? ezek szerint a kaja addiktívabb még a legkeményebb cuccoknál is?
"mit nyomsz, waze?"
"gépsonka kaláccsal, öcsém, nagyon tutkó, de komolyan"
függöny

14:04

 
Blogger fat.man írta...

szar vagyok. alázz meg.

20:47

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal