"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/05/01

a hétvége

mégis aludtam éjszaka, de izgulósan keltem szombaton.
lúzer koma 11.00 után nem sokkal befutott, echnat meg baszott felkelni időben, úhogy majdnem másfél órát heréztünk nálam, a vége pedig az lett, hogy kimentünk a garázsba ketten ő meg utánunk jött később. 13.30-kor nekiálltunk, szal azért jók voltunk idővel.
kurvanagyot zúzmányoltunk! a bőgőerősítő+bőgőtorzító+"c"-re hangolt gitár kombináció gyilkos, ezt leszögezhetjük. megcsavartunk egy electric wizard nótát, játszottunk kyuss-t, meg goatsnake-et majdnem. ami pedig a legfaszább volt, lúzer hozott egy riffet, amiből kanyarítottunk egy saját nótát, bár még finomítani kell rajta.
echnat és lúzer jól tolultak, én nem voltam magammal elégedett, bár lúzer pont ma mondta, hogy király a ritmusszekció, és szte jól tesszük a riffjei alá az alapot. szal megint alaposan körbeszoptuk egymás faszát. tudni kell, hogy lúzer most volt nálunk harmadszor, ennyiszer láttuk összesen (bár én már pár hónapja dumálgatok vele hálózaton keresztül), emiatt aztán elkélnek a bátorító szavak.
összességében disznó nap volt, járt nálunk gabó (végre ki tudtam csalni!), és csinált néhány (68 db!) nagyon profi fotót. meglátogatott minket brainoiz és rosseb is, láthatólag élvezték a mókát, legalábbis bólogattak.
este még felugrottam echnatoz, kicsit beszélgettünk, aztán én hamar megpattantam, mer befáradtam erősen. mielőtt átmentem beettem tojásos nokedliból (salátával), faltam sport szeletet meg piskótát is, és ittam egy csomót rá. kisgömböcként átgurultam, ott meg még toltam egy kis ropit is... ehh.

ma vmikor dél körül keltem, tiszta punnyadt voltam egész nap, itt ültem a gép előtt, meg iron kingdoms character guide-ot olvasgattam. ja meg kardok viharát is természetesen. délután felpattantam a drótszamárra és átkerekeztem gabóhoz, visszavittem neki a fényképezőgépét, meg dumáltam vele egy órát.

fasza idő volt ma, rövidgatyában bicajoztam és végre fel tudtam venni az olajzöld emerica cipőmet.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal