"you're all the same, the lot of you... with your long hair and faggot clothes.
drugs... sex... every sort of filth. and ya hate the police, don't ya?"

"you make it easy."

2005/08/08

a lúzer

hello.
a mai történet annyira szánalmas (egyéb jelzők rá: hihetetlen, nevetséges, kétségbeejtő...), hogy nem bírom magamban tartani.

bementem a belvárosba a szokott optikushoz, beszerezni a kontaktlencse-folyadékot. van az üzletben egy lánka, aki kedves és baratságos teremtés. teccik na.
ma olyan passzban voltam (egész addig), hogy szívesen beszéltem volna vele, félretéve a szokásos zavartságot, minden egyben volt, üres volt az üzlet, látszott, hogy unatkozik és ilyes. levettem a napszemüvegemet, újracopfoztam a hajamat, és beléptem.
alighogy köszöntem, tökéletesen váratlanul és aljasul a jobb orrlyukamból szivárogni kezdett a híg takony (szó sincs megfázásról!). megállíthatatlanul. pézsé persze sehol. tükrök az üzlet falán annál több.
sietve elpakoltam a visszajárót, közben a homlokom szinte a hasamon feküdt annyira lehajtottam a fejemet, ráaádsul még azzal is szerencsétlenkedtem, mert egész nap rajtam van vmi szar remegés, ami valszeg még a szombati kegyetlen próba eredménye.
végül rávettem magamat, hogy ránézzek miközben elköszönök, aztán elmenekültem.

2 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

lúzer vagy vazz

23:40

 
Blogger fat.man írta...

nem mondod!?

19:44

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal